Jan 8, 2014

Kata hati - keliru .

slm , sorry for bothering u guys if my entry caught ur attention dekat bloglist tu.
maaf jika ayat-ayat broken ini merepek . dan berbunyi teruk.
sebab aku sedang meluahkan tangisan hati pada kata-kata.
disertai titisan air hujan yang lebat tiba-tiba.
anekdotnya aku sendiri tidak pasti.
kulawangsa dunia,
apa yang keliru ? i dont know. again im kinda like , confuse with le feeling , heart, crush yada yada.
its just , i dont know where to throw this. alang2 blog pun dah macam diary . here we go .
bismillah . supposedly, i got a crush , yaaaaaaa , having a first time crush dekat orang . crush pulak ,dekat org yang hebat . memang aku tak sedar diri betei. -.- lupa nak sedar diri masa tercrush . noob gitu ah.bagai langit dan bumi , memang beza mcm siang dan malam. hahahahaha. :D
 pergh, loser. -.-
u know what , again. he got his own crush , which is not me .
and he admit it.a senior with a senior. so faa who are you to bother them?
okay , kena sedar diri cepat2. parah dah aku ni. haha.

im just , asking myself right now, why ?
why should u gotta crush on him bila ramai lagi senior lain yang lagi hensem lagi baik lagi semua la. 
T.T
WHY?
i have no answer for that. he's someone that i couldnt describe.
 i was so curious to know who is he since the time before i registered in this university. havoc rite?
i dont know. i havent feel this way before. it is like, getting confuse why u like him for no reason .
this is what we called as - undescribeable feeling. crush thingy. i think i should be the old me . the one who ignored all this sort of things. but nah, terlambat sudah. soal hati , even im good in acting in pretending in psycho-ing people but yup, i cant even lie to my own hati. bukan nak berjiwang karat. tapi nak katanya, its hurt lah bruh.its hard.
 my friend told me, forget him.
to forget aint easy dear, its le first time. my pure heart never hurt this way round before.
islamis kata, berserah pada Allah, soal hati ini semua ketentuan Allah. ada sebab kenapa Allah arahkan hati aku kepada dia.
 mungkin untuk tabahkan diri jika perasaan itu hanya sebelah tangan je yang petik gitar..
 tapi gitar still berbunyikan? so aku tak perlukan sebelah tangan lagi.
sudahlah . aku dah tahu hakikat , 
berhenti berharap . even susah . ke terus menunggu sesuatu yang takkan mungkin terjadi?
Allahu , fokus study la faa. bkn nak kawen esok lusa. jangan gatai sgt noh.
:'( *cryingblood*
bukan gatal nak kawin. tak tau laa. perasaan tu ada tercipta dan hadir sendiri. apa harus aku mengasingkan diri di dalam gua baru reda?
mahi tanya ,
"awak betul2 suka dia ke?"
"mahi , awak tahu jawapan saya , xyah tanya cmtu.kalau tak , takde la dekat library pun mata saya berkaca camni."
ok, back to realiti ,
baru tadi, seorang sahabat tanya,
"tengah buat apa sekarang ni faa?"
tengah berhujan. kalau dh nampak,jangan tanya aku buat apa. hahaha.
its hurt ukhti , its hurt .
sekarang dah habis exam , maka aku meluahkan segala hujan yang terpendam sejak beberapa hari yang lalu. tapi masih lagi berjaya online dengan gembiranya.

sesiapa sahaja, kalau suka katakan suka.
jangan sampai kau menyesal bila semuanya dah terlambat. bila orang yang kau crush dah ada orang lain. hati manusia, siapa yang tahu. hatta hati sendiri pun susah nak faham.
mungkin bukan masanya lagi. tapi........

kenapa faa , kenapa lembik sangat hati kau ? kenapa susah nak terima hakikat? kenapa nak terus sedih cmni? kenapa camni . Allah mohon bantu.. hina btl wahai diri. kau menangis kerana apa faa?
berhenti lah wahai hujan. biar panas, biar musim bunga.
sudah-sudahlah hati bermusim luruh dan hujan.
crush , kalau hakikat bahagiamu deritaku , semoga bahagia. 

oh,
hujan lagi.
faaizm.
9/1/14
si

No comments:

Post a Comment