Jan 19, 2017

Dianz Vitamin C & E sangat best!

KENAPA DIANZ LAMBAT BERKESAN?
Sejak makan dianz yang dah botol ke - lapan ni, resdung makin kurang. kulit makin cerah dan parut jerawat makin hilang. Alhamdulillah, dengan izin Allah. kita usaha, kita dapat hasilnya - kulit yang sihat. 



Ramai yang tanya kenapa Dianz lambat berkesan kan? Ha meh iz nak explain. Dianz vitamin ni tak macam produk lain yang mengandungi banyak bahan kimia berbahaya. sebab tu produk lain, makan tiga hari dah putih melepak! amboi! Pelik tu. TAK , dianz tak macam tu. Sebab apa?
bila saudara saudari makan dianz, pengambilan minggu pertama akan bertindak dari dalam tubuh. 

Dianz vitamin akan membantu menyingkirkan toksik dalam badan. sebab tu iz selalu pesan, minum air masak banyak² sebab air masak tu akan memudahkan pengaliran sisa toksin dalam badan kita yang dah di-nyahkan oleh khasiat Dianz tu.
TETAPI, lambat atau cepat bergantung pada badan saudara saudari. contoh kata badan sedara sedari tak banyak toksik, memang kalian amalkan pemakanan yang sihat, memang selalu minum air banyak, makanya memang makan seminggu tu dah boleh rasa badan makin ringan, masalah kulit pun dah mula nampak kesan positif dan tak rasa gatal dah kulit, *contoh.



tapi contohlah badan saya banyak toksin, sebab dulu saya guna produk XX yang banyak bahan kimia so vitamin dalam Dianz tu terpaksa bekerja dengan lebih keras sikit untuk buang toksin dalam badan kita. nak kena sental keluar dulu ha segala toksin dalam badan ni. Sebab tu ada orang bila consume dianz, sampai tetiba demam masa first amek tu. tetiba jerawat tumbuh banyak. Jangan risau, itu bermakna tubuh kita bertindak balas dengaan bantuan vitamin daripada supplement melawan segala toksin yang ada. itu namanya healing crisis. Proses penyembuhan.  Apa nak buat bila healling crisis berlaku? teruskan konsisten ambil dianz dan minum air masak dalam kadar yang cukup. ☺

Dianz vitamin akan baiki dalaman kita dulu. nak cantik, kena baiki dalaman dulu kan? ada sesetengah produk dia tak baiki dalaman, dia terus bagi kesan luaran je. apa guna sedara sedari kalau luar cantik tapi dalam badan tu penuh toksin? Betul tak?

Bila dalaman kita dah takde toksin, dah clear, maka step kedua dianz akan supply vitamin c, e & colagen ke dalam kulit, baiki sel kulit mati dan bina sel kulit yang baru. Bila sel kulit kita semuanya dah dibaiki, itu yang buat kulit kita jadi licin dan cerah berseri tau. Kolagen pulak yang akan bantu menegangkan kulit, mencegah kedutan dan memastikan kulit muka kita sentiasa anjal.
Ada orang perlukan 1 botol dianz vitamin untuk cuci toksin dalam kulit tu. Bila masuk bitol kedua, kulit luaran dia dah mula bertindakbalas dan makin cerah. Ada orang perlukan dua botol dianz untuk cuci toksin dalam tubuh, sebab tu kesan nampak lambat. Tapi lambat tak apa, untuk kesihatan kita jugak. betul tak? Bila masuk botol ketiga, cantik putih melepak ha!


Nak katanya, bila tak nampak kesan lepas makan sebotol tu, jangan risau, bukan tak berkesan tapi DIANZ VITAMIN sedang baiki dalaman kita tu ha. Tak percaya? cuba konsisten makan dan lihat sendiri hasilnya. saya sendiri dah makan 8 botol dah dianz ni ha.

Biar lambat , asal selamat. Kalau cepat efek putih tapi tak sihat, nipis dan makin sensitif pun tak guna jugak kan? Bahan kimia berbahaya seperti merkuri yang memberi kesan putih yang cepat boleh menipiskan kulit, hati-hati !
kecantikan bermula dengan kulit yang sihat. 



yang penting, beli lah produk yang original. Sebab apa? sebab produk tiruan tidak mengandungi khasiat seperti produk yang sebenar.

mana nak dapatkan produk Dianz vitamin yang ori?
boleh hubungi 0179164550 untuk tempahan. 

Farhana Izmira
Dianz Trusted Seller
#dianzvitamin #dianztrustedseller #dianzhq #dianzvitaminmurah #dianzvitaminoriginal #dianzvitaminc

No comments:

Post a Comment