Oct 15, 2010

NeW LiFe ! my biO~


salam to all bloggers!


me? farhana izmira..



sweet 16 this year..

new blog!


korang jgn lupe follow my blog k?


btw..

sebagai permulaan utk korang kenal aku..


aku stay kat besut, terengganu..

skolah kat the best school in the world (that's the motto )

aku muslim..

memorizing Quran..


ape lagi ea?


korang add la fb aq..

search it!



and my ym also..



aku guna banyak bahasa dalam blog aku ni..

* malay

*english

*bahasa indonesia

*little bit Arabic insyaALLAH..


Huhu ^_^


aku secara personalnya..

gimana ya...


agak lasak..nakal serta bising juga..

i'm crazy funny!

addicted to music^^


aku islamic..

tapi agak rugged...


kdg2 selalu je langgar peraturan sekolah...

jangan langgar syariat agama sudah~

hoho...


aku peramah..suka berkawan and i love my friends very much!


frenz..

aku stay kat hostel..coz i study in Sekolah yang berprestij tinggi..(aih..x bez btl duk asrama)


aku suke haiwan..
Semua makhluk itu unik kan?
aku syg family aku ^^
btw..nothing to say la..
Salam ukhuwah!

No comments:

Post a Comment