Oct 28, 2010

Tangisan Syahadah




Selama kalian bersahabat denganku, apakah menurut hati kalian aku ini mencintai kalian atau tidak mencintai kalian?

يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ

salam..

xtau kenapa blog ni dipost disaat aku sibuk dengan hal2 pks..
tapi mungkin coz aku nak share dengan korang...
aku mencari2 hidayah Allah yang mungkin tidak layak untuk aku mendapatnya,..**
rasa macam berdosa sangat2..tapi entahlah..
malam2 aku cuba bangun tahajjud..
aku cuba menangis mengenangkan dosa2 aku selama ini..
tapi kadang2 aku x mampu nak ikhlaskan hati..
memang zaman sekarang ni dunia penuh dengan maksiat dan dosa..
aku nak taubat!
x suke la semua ni..
hidup dalam dosa..
walaupun aku bersyukur duk dengan budak2 imtiaz yang mana kami semua hafal Quran..
tapi x semestinya kitorang x buat dosa...
mengumpat pun dosa kan?
aku x tau nak cakap ape..
along,S,mak..ayah..siblings that i love..kazen2 dan semuanya..
maafkan aku!!!!

*crying..*

aku rasa berdosa sangat2..
mungkin ada la kesalahan dan dosa yang aku x sedar selama ini..
Allahu Raffar..
samihini..
aku tengah mencari2 landasan yang benar...
dapat ke aku jumpa????
ya Allah..
aku nak jadi macam mujahid zaman dulu2..
yang sentiasa menangis dan menangis kerana takutkan Allah dan menangis kerana mengharapkan redhaNya..
sahabat yang amat ku sayangi sekalian..
semoga kita sama2 bertaubat dari kelalaian dan kelekaan ini..
ampunkan hambamu3....
ampunkan hambamu yang hina ini ya Allah!


YA ALLAH..
HAMBAMU INI MOHON PETUNJUK DARIMU..
AMPUNKANLAH DOSA2KU YA ALLAH..
AMPUNKAN AKU YA ALLAH..
AMPUNKAN AKU...

maaf korang..aku x dpt nak taip..
lemah2..
btw..
got to go now..
semoga ALLAH mengampunkan Hambanya yang hina ini...
amin..
wassalam...

No comments:

Post a Comment