Jul 10, 2015

For le SECOND - F A M I L Y

Bismillah.
Rasa nak menaip sebelum tidur.
Asyik tangguh je nak buat entry ni sebenarnya.
Lepas tangguh, tangguh.
Lepas tangguh, tangguh.
Tangguh dan tangguh dan tangguh.
Dan begitulah.

Taip setakat yang sempat.

Disebabkan dah ada story #KK1BigFamily dekat blog faa yang lagi satu , so dekat sini nak buat ucapan untuk setiap mereka lah ya. (They wont read this pun actually)

First of all :

Kak Jannah :

Akak !!! *nangis*
Hewhewhew. :3
Manja nau maaflah kak. Firstly, nak ucap terima kasih banyak-banyak. Otak saya takleh digest macam mana first time saya punya first impression dekat akak. Tapi rasanya lepas tu banyak benda buat sekali. Sem lepas pun selalu je tido bilik akak. Wuu~ pastu selalu gaduh2 dengan kak jannah itu biasaaaa mohon jangan ambil hati gaduh2 manja. Siapa yang tak pernah gaduh dengan saya maknanya dia tak rapat dengan saya hahah. Akak banyak tolong saya..terima kasih banyak-banyakk kak jannah. Saya sakit pun akak belikan makanan. Terharu anaaa.. Pastu teman lepak dalam bilik jaksa sama-sama. Saya ingat lagi saya gaduh dengan sesape mesti ngadu dekat akak kehkeh pastu kena tazkirah free daripada kak jannah. haha. Pastu saya sakit pun akak caring gitu . lagi terharu bila birthday saya akak sanggup belikan sate makan sesama terharu sangaaat ! Ah boleh bikin nangis ni. Haha mata masuk habuk ! Saya rasa macam adik-adik sangat bila akak bawak gi baazar, saya nangis hari-hari pun akak laa yang selalu layan. Haha maluuu~ saya yakde kakak. Huhu. Walaupun ramai je kakak kakak angkat tapi kak jannah banyak sangat berjasa dalam hidu ini . ha gituh~ :') terima kasih kak jannah. Walaupun akak selalu blurr je muka orang cakap pun akak tak paham.. (tapi sekarang macam dah tak blur dah. Gud) tapi saya tetap terharu~
(dah lupa nak cakap apa tadi aherher nanti kalau saya ada nak tambah nak cakap apa saya tambah lagi pasni. Hewhew)

Mohon pasni jangan pernah lupakan saya. Semoga bahagia lah dengan siapapun jodoh akak dan semoga bahagia bersama keluarga tersayang.
Saya sayang kak jannah <3

Ainur :

Terima kasih ainur sebab :
- ainur ni dia bertindak dalam diam. Haha. Senyap2 dah tampal dah poster kebersihan.
-teima kasih sebab ambik berat :* belikan makanan siap tapaukan lagi especially waktu kfc masa cuti sem lepas.
-terima kasih sebab selalu teman hantar gi mana2, ingat lagi yang mps kknc hari tu. Huhu.
-terima kasih sebab jadi partner kebajikan yang berwibawa. Time gotong royong sokmo ainur first datang.
-terima kasih jaga i walaupun u takut2
-maaf sebab selalu usik ainur
-maaf if saya ada buat awak kecik hati tauu..huu bnyk gurau biawak. Sorry ainur :*
-ainur bagus sangat. Rajin + laju je buat kerja walaupun sengal jugak kadang2 budak ni. Haha. Tapi lawak hambar muka innocent ainur takleh blah. Geram betul nak cubit2.
-terima kasih banyak2 tau ainur. Maaf salah silap. Sayang awak~ <3
Haha. Apapun , terbaik lah ainur . selamat maju jaya, puan! *tabik hormat palapes #ehh.

Aisyah :

Ecahhhh yaaaa!
Haha mekcahh. First yang kenal dalam jaksa. Hewhew.
Aisyah bagus sangat. Walaupun slow sikit tapi aisyah macam mak-mak. Still ingat lagi tau sem satu kot saya lapar, aisyah ajak gi bilik. Ingatkan kenapa sebab dah pukul dua belas. Tengok2 ecah nak masakkan megi alahai gigihnya laaa. Nak gelak ada, terharu pun ada. Huu. Pastu sokmo teringat waktu MCSU, nak buat preparation dalam masa tiga hari tu rasa macam ecahhhhh letihnya! Tiap2 malam tido lewat walaupun ada kelas esoknya dan tiap2 malam jugak laaa duk dala bilik jaksa tu. Nasib ada kak jannah, rasydan dengan hafiz teman sekali. Pastu takleh lupa muka blurr aisyah main walkie talkie dengan rasydan and hafiz. Ya robbb. Apo "aisyah masuk aisyah masuk.."

"Ye aisyah ni..eh kenapa tak bunyi ni ana?"

Sebab aisyah tak on walkie talkie tu ikut line yang betul. Hahahaha lawak sangat ecahh. Pastu dah pandai tiap2 malam laa duk main walkie talkie bertiga dengan hafiz dan rasydan. Geleng kepala je lah den tengoknye. Haha. Btw, terima kasih bnyk2 aisyah. Aisyah pun selalu jugak tolong pastu sejak ada motor ni kemain ha merempit sana sini. Haha. First time naik motor dengan aisyah waktu bak gi pkp. Ya robbb lajunyaaa. Seronok sangat. Pastu waktu sebelum MPS aisyah bawak siap gi giant and tesco konon nak beli barang untuk MPS last-last tak jumpa dan rushing balik. Huu thanks sangat aisyah. Im so proud of you. Muka blurr macam baby je geram nak cubit cubit. Kalau badmood mulaa la muncung! Pastu teringat time kita gi kem dekat pusat pemantapan akidah tu. Pendengar setia sangat ecah huuu~ pastu gi kem bluewave dengan jaksa sekali. Seronok sangat~ cheq sukaa borak dengan aisyah. Baguih. Sebab ecah buat lawak hambar sokmo. Haha. Semoga terus bersemangat dalam buat study , dakwah dan kebajikan ! Semoga berjodoh dengan AA. Haha . gurau ja cah. Kim salam dekat tok naaa. :) sayang ecah.

No comments:

Post a Comment