Aug 4, 2015

For le forth - F A M I L Y

Asma ' :

My budak selalu lambat pickup dear.
Haha. Hai asma'. Terima kasih untuk segalanya. Ok tu je.
Lol. Kidding. Shemakk ! Saya nak minta maaf banyak-banyak. Terima kasih sebab ambil berat, terima kasih sebab dah jadi macam mak nombor empat saya. Hewhew. Terima kasih sebab dah banyak tolong waktu sakit, susah, lapar dan sedih semua.. Terima kasih sebab selalu ada jadi tempat luahan hati. Terima kasih sebab sudi jadi teman stay up dekat bilik jaksa sampai duantoga pagi. Haha. Terima kasih atas segala memori. :'D
Teringat masa kita iftar sama-sama, pergi jalan kaki dekat library sama-sama. Naik motor dalam hujan sama-sama. Iftar dekat dataran nilai sama-sama. Pastu pergi shopping dekat tesco giant sama-sama dengan senior prebet tu. Haha. Sampaikan dia pun dah tau sangat, kalau ada farhana mesti ada asma', dan asma' mesti lambat siap. Tudung senget-senget. Haha ! :P ingat tak masa saya sakit? Lepas tu awak dok cerita apa yang berlaku. Gelak sampai berair mata. Terharu sebenarnya tapi malu nak ucap. Sampai merah muka dengar cerita asmak. Malu ! T_T haha. Pastu kesian asmak pun sakit. Ingat tak bila saya dah nak balik? Kemain awak suruh patah balik macam cerita hindustan. Haha. Nasib baik saya tabah, kalau tak nangis dah dekat situ. Lol. Kelakar pulak tengok muka innocent shemakk. Teringat yang pergi main bowling berdua tu? Rasa gembira sangat. Haha. Nanti kita pergi main bowling sama-sama lagi tau.
Rindunya shemak. (Tapi sem depan awak stay dengan saya kan? So taknak lah sedih taknak rindu haha.)

Terima kasih asma' kholilah. :)

Abang azlan :

Abang azlan ! Thanks for being a good brother yang selalu advise adik-adiknya terutamanya farhana ni dengan asma' & aisyah sekali. Haha. Rindunya nak pergi beli barang dengan abang azlan & asma' & nusra aisyah semua setiap kali program. Pastu dalam kereta mengadu pasal masalah dalam study. U're one of brothers yang i respect so much. Dah lah bijak, baik pulak tu. Terima kasih sepanjang jadi bendahari banyak sangat membantu. Terima kasih sebab selalu tolong. Sampai ke bangi abang azlan  sanggup hantar saya dengan kak imah  untuk pergi Pusat Rawatan Islam lepas kem jaksa. Eventho u were busy sometimes, tapi takkan pernah tak care. Terima kasih sebab banyak bagi pandangan dan nasihat on jaksa matters and life. Ingat lagi kalau stress ke apa ke, abang azlan mesti ajak kitorang keluar makan. Suka ! :D pastu dapat souvenirs setiap kali abang azlan pergi oversea. Everything u did, i appreciate it very much!  I feel like having a family here. Pastu iftar dengan kak jannah was our last moment sekali kan masa jadi jaksa KK1. Thank you brother. Lepas ni harapnya kita akan terus contact each other ya dekat acacia insya Allah. Maaf salah silap. ^^

Nusra :

Nusra.. :') haha. Terima kasih banyak - banyak. Kenal sejak ALSP lagi dih. Haha. Pastu masa nak meeting first time tu ore mace ingat dok ingat awok. :P Terima kasih banyok-banyok nusra deh. Daripada awal sem sampai la habis. Banyok sangat awok tlg ore dari dulu sapa loni. Nok sukko bilo kito jaga waffle skali masa sem 1, hangus sapa waffle nyo wat. Haha. Terima kasih sebab banyok-banyok sebab amek berat deh kak dio. Terima kasih sebab sokmo sudi melayan tetamu. Sokmo gi bilik awok nge kak imah. Haha. Rindunyo. Sian awok sapa letih jago sayo mulo. Napok laa nusra stress. Maaf banyok deh..terima kasih banyok. Banyok kongsi masaloh kalu ado gapo-gapo. Kalu baloh sikit2 tu sokmo sangat. Huuu maaf deh nusra. Terima kasih banyok. Goodluck giso ! Kito pakat wak molek deh kekgi. Jupo sem depe dekat acacia pulok. ! Terimo kasih banyok kak dio. Semoga cepat nikoh nge abe syed. Haha. Kekgi kito pakat wat rombongan jaksa gi blarok awok deh.
Terima kasih cik nabila. ^__^

Kak imah :

Kak imah ^^ peh peh rasa nak nangis terus bila sebut nama kak imah. Hahaha.
Teringat masa first sem selalu mengadu dekat kak imah kalau stress sikit. Terus dapat free counselling. Ayat kak imah " saya tak dapat bagi solution tapi saya dengar masalah awak, at least awak rasa lega tak?" ha gitu counsellor kita. Haha.
Terima kasih banyak-banyak kak imah. Walaupun masa first sem dulu ada pulak conflict. First impression tengok kak imah, saya ingatkan akak tak suka saya huaa~ pastu Alhamdulillah , dapat sorang lagi kakak. Suka~ terlebih hutang budi dengan kak imah. Huhu.
Nampak je macam garang kak imah ni padahal baik giler. Ha giler gituh maknanya baik sangat.

Terima kasih kak imah, sebab dah jadi kaunselor yang baik, setiausaha yang baik. Terima kasih , teman pergi darussyifa', teman sampai ke bangi walaupun baru je sampai usim masa tu. Terima kasih sebab korban masa dan tenaga jaga saya. Ada satu malam masa saya sakit tu, saya tersedar masa semua orang tengah tido malam tu. Pastu tengok semua tengah tido. Kak imah tepi saya masa tu. Rasa terharu. Walaupun sakit sangat, walaupun rasa macam kenapa laa ditimpa musibah camtu sekali, tapi dari sudut baiknya Allah tunjuk sendiri dekat saya, hebatnya ukhuwwah tu.Terharu sangat. Terima kasih sebab selalu support dan bagi nasihat kalau saya nak buat apa-apa. Terima kasih banyak-banyak kak imah & semua.
Terima kasih sebab banyak tolong saya sepanjang tenure jaksa.
Terima kasih sebab masak hari tu. Terima kasih sebab ambil berat. Terima kasih banyak-banyak. Saya mintak maaf banyak-banyak atas salah dan silap. Saya sayang kak imah. 
#matamasukhabukpulakni.

No comments:

Post a Comment