Dec 5, 2012

Ini untuk awak~ ^^

Hai Assalamualaikum ~
special post today untuk seorang hamba Allah .
Siapa ?

*krikk3*

Awak laa~ siapa lagi. Takkan makcik jual goreng pisang kat belakang uitm tu pulak. Awk,hang,lu,you,mung,kau,kitak, dan semua perkataan yang menuju kepada orang yang dituju iaitu awak. haha~

        Dia kawan ana . Kawan lama , kawan sejak zaman gua hingga lah zaman tiada gua. ehh, betul tak ayat ni? Haha . :)) Dulu ana tak kawan sangat dengan dia. Sebab ana senyap , dia pun senyap . okay,dua-dua jenis senyap. Senyap dalam kelas, dekat luar bising. haa, baru tau kan bising? tambah-tambah sekarang.punya la banyak kita merepek sama-sama. Agak-agak boleh ke masuk raja lawak? ganti Jozan ke. *wink2*

    okay, kepada awak , sejujurnya saya nak describe awak ni, walaupun orang cakap kalau IKHLAS tak boleh cakap. so tak ikhlas la ni. hehe.. kgurau, ikhlas laaa~ ^^
      At the first time I saw you before , saya ingat awak ni senyap. memang senyap pun. haduhh..=.=" betul la tu..orang tanya sepatah dia jawab sepatah. lepas tu lama-lama pun tak berubah still senyap jugak. HAHA..
bila semakin dewasa semakin terbuka. first time cakap panjang-panjang dengan awk masa awak datang rumah saya. ,eh silap ,rumah mak ayah saya. :) Friends gathering masa tu. Disebabkan awk senyap so saya suka usik awk. hehe , seronok jugak kenakan orang ni..Malu tak masa tu? #saya pembuli tegar#
Lepas tu kita dah tak contact sebab masing-masing sibuk. hampeh betul kawan , sedih saya. :'( saya faham sangat. Saya tak dengar apa-apa tentang awak , I thought our friendship is over.


     That day went one of our friend told me that she got something and i should accompany her, i just agreed tapi tak comfirm sebab malas..then, dia cakap awak pun ada. and I was like, "ohh..okay" blurr without mood.sebab sy tau dia kawan baik awak and sy macam , kawan tapi tak contact. heh~ mengingatkan perempuan itu kawan baik saya , so nevermind lah.So, pergi lah tempat itu. At that time when you came and when I saw you , it's awkward..so i'm just ignored you and buat tak nampak.ehh, kejam pulak. haha..
Tapi lepas tu cuba jugak cakap dengan awak ni. so far okay lah kan, dah tak senyap rupanya.
So i was like, okay .. dah bosan baik sembang. Thanks for the food. :)

     Now kita tengah merepek dengan fake relay yang kawan kita buat tu. aku hanya mampu mengangguk sambil ketawa. Silap , saya hanya mampu ketawa. >.<" lagipun , awak anggap tak serious pun kan? ohhmai , i've told you about the something yg dlm bas tu kan,. so , i thought you understand me well. and now I love both of you , as my beloved friends now and hereafter,forever. <3


   Alamak ,ni membebel apa tah. tak describe lagi awak macam mana.=.="
sebagai seorang budak engineering yang hebat. saya tahu awk hebat ,bijak pandai, sporting , gila-gila jugak sbb blh melayan perangai saya yang agak gila-gila. bagus, keep it up! haha.. apa lagi ya..awak still x banyak cakap aite? sebab kalau sy ckp panjang-panjang if awk xtau nak cakap apa mesti awak buat-buat gelak je. Hampeh punya kawan,letih aku buat lawak tp x jadi. compared to my other friends, awak kira baik jugak laa kan..takde la cakap kesat-kesat , mcm remaja rosak akhlak zaman sekarang. hey , susah tau nak cari orang baik macam awak. Awak patut bersyukur sebab ada kawan yang lagi baik macam saya! haha.. *faham tak ada udang disebalik batu? haha~

 
dont-know-who, falsafah baru .ini foto dri pkcik gugel. 
Nanti majlis pernikahan ana dengan dia, awak dijemput hadir tau.
siapa? i-dont-know-who lagi. hehe..
>copypaste from drama sinetron tv5<

 pukul berapa dh ni?
*yawning sambil tutup mulut*
*sigh*


      heyy,
Take it easy okay ? Thank you for being my friend , dude, hi-five sekali!
Haha, chill doe , saya dah review banyak psl awak ni. so silalah tunaikan janji yang dulu-dulu tu. Jangan jadi janji dicapati pulak. sedih betul.=.="
Most of the time saya takut nak start conversation dgn awak, sebab saya takut ganggu life awak. tambah-tambah pulak student asasi mcm kita ni busy. So , saya just tunggu je la text drpd awak.okayy dh malu...,><

when i get a text from my friends , of course la happy aite? Friends are our siblings from different parents. thats why friends are everything~  :')


okaylah. sudah cukup sudah description tentang  awak.
Jazakallahu khairan jazak.Jazakallahu khairan kathira.
fi aamanillah,

words from heart ,
-a friend-
p/s:

recently ,  i've told a creep yang actually i smoking and eating cigarettes as well , ni gurau je okay, and one of my friend percaya sangat-sangat sampai nak report kat parents i. ohmaii, *cuakk* haha.. sorry sangat-sangat. :') Gurauan semata-mata. thanks to the beloved caring friend one, and this video actually the real one that i wanna put in this blog but because of the wifi was jammed yesterday, soooo..x boleh nk letak.dh malu~ >.<
kbai~

No comments:

Post a Comment