Dec 18, 2012

kata hati - kasarkah aku?

Assalamualaikum,

i let the pictures tell everything,for now.


variety of pictures , different in meanings . ohmaii seriously i'm totally speechless tonight. I know why.

 Hari ni, sekali lagi memang terserlah kekasaran tu. bukan ana nak sangat tunjuk kasar ke, lawan lelaki ke. they should understand me, i mingle with boys since i was in standard 1. it's not like ana menggatal ke apa,takde la buat apa-apa yang teruk, tapi the way I talk,and the way I act, actually dengan lelaki je kasar sikit,tu pun depends dengan orang-orang tertentu la. so today one of my kawan lelaki hampir kena tumbuk dengan ana. "agak berani la sangat nak tumbuk orang,dia tumbuk kau balik baru tau." =.="
okay,

ana tau, perempuan tak boleh macam lelaki sangat, tak boleh kasar-kasar.kena lemah lembut semua.. maybe orang yang tak kenal ana akan cakap macam tu. tapi ana tak kasar sepenuhnya, ana lembut je, *can i use manja too?* lol. lebih kurang laa..tapi in certain thing, i'm sensitive.depan orang memang ana buat kasar, but then i cry in my heart,always. and also in my blog.haha..sounds so silly. :'(


*sigh*

macam mana nak lembut? feminine?
kawan ="kau kahwin cepat-cepat.."

leii, calon pun takdok. -.-

nota hati untuk bakal suami : where are you now?awak siapa? Allahurabbi, ALLAH tengah uji saya sekarang,memang rasa tak larat, dengan macam-macam musibah,dengan perasaan rindu yg ntah kenapa..,tapi demi family saya, demi awak..saya kuatkan diri dan hati...saya yakin dengan janji Allah, perempuan yang baik tu untuk lelaki yang baik. walaupun saya ni tak baik sangat..*malunya* saya minta maaf banyak-banyak..saya takut saya tersilap langkah,saya nak bagi cinta high class kat awak,sy nak awk sorang je yang lafazkan akad dengan wali saya..saya tunggu awak datang dan didik saya balik,guide saya..dan walau kat mana pun awak sekarang, saya harap Allah akan sampaikan salam saya pada awak, doakan saya kuat.doakan saya tabah..doakan saya dapat jumpa awak.fii amanillah..

mohon jangan sendiri muntah

:')

Bukankah Rasul pun telah bersabda:
“Ketika di­tiupkan ruh pada anak manu­sia tatkala ia masih di dalam perut ibunya sudah ditetap­kan ajalnya, rezekinya, jodohnya dan celaka atau bahagianya di akhirat”.
Dan Allah telah berfirman :


“Boleh jadi kamu rnencintai sesuatu padahal se­suatu itu amat buruk bagimu, dan boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal itu amat baik bagimu. Kamu tidak menge­tahui sedangkan Allah Maha Mengetahui” (QS. 2:216)

that's all,
salam sayang,
faaizmir CJ

No comments:

Post a Comment