Feb 20, 2014

Ini kata Hati tentang Moot Workshop dan first week yang sibuk.

Assalamualaikum.
alhamdulillah, masih lagi bernafas di muka bumi Allah ni.

hari ini , pagi-pagi lagi dah berangkat ke Bar Council dekat KL. ada Workshop for Mooting. naik kereta abang fadhil , along with kak husna, ilyas dengan nadhirah. sampai sana, dah penuh. kami sampai lewat sikit sebab jauh kan perjalanan, sejam camtu.

Masuk tu , terus faa cari tempat kosong. kebetulan ada satu tempat kosong dekat tepi chinese. bila duduk dalam sejam camtu, that girls asked me ,
"u come from?"
"me? usim. what about you?"
"UUM"
"oh, we will be going to UUM next month !" *teruja, walaupun faa tak pergi.

terus, kami berbual mesra walaupun ada penceramah dekat depan. heihh. sejekap je borak. sebab lepas tu faa fokus pada speaker.Beliau cakap pasal arbitration , KLRCA etc2.
lepas tu , ada empat lima slot. daripada pukul 9.30 am sampai la pukul 6.00 pm. sangat lama sampai orang pun dah tersengguk-sengguk. ada sorang akak tu, exco mooting lawsoc.Faa cakap laa faa exco publicity and promotion,

"hebatnyaa you."
"hebat apa,you exco mooting lagi hebat"
*giggles*




balik-balik tu , ada musibah melanda. ada kereta kami yang kena tarik sebab parking tak betul.
kesian pulak. tapi camtu laa, alhamdulillah selamat sampai di kksi. terus, ada akak datang bagi checque yang faa punya elaun sem lepas. Alhamdulillah. di saat kita susah , Allah tolong dalam pelbagai cara kan?

Oh ya! First week ni sibuk dengan meeting Lawsoc, Legal  Glam night, meeting crew multimedia, meeting jaksa. pening ohh. tak lupa, kksi ada nak buat minggu bahasa. Jom lah, kita datang beramai-ramai. :)

Selain tu, faa dapat tahu satu khabaran yang tak diketahui sejauh mana kebenarannya.
rasa terkesima jap. jeles ke apa?dengki? cemburu? haha~ tapi yang lalu biarkan berlalu. kita hidup untuk masa depan. terima seadanya dan jangan memilih. yang penting, kena saling percaya. Buat lah apa yang kita rasa baik untuk kita. jangan harapkan orang. so kena percaya dan yakin yang kita boleh berjaya dalam hidup dan berjaya pada masa depan. No doubt. live a life :)
ingat senang ke nak survive kalau tersalah pilih subject yang susah untuk sem ni jem laa. haha.:] btw, tengah menyusun jadual  tugasan PIC dan krew multimedia untuk malam glam nie. so agak busy. huhu''

btw, ini sahaja untuk hari ini. sangat letih. semoga gembira semuanya dan anda juga. :)
p/s : np - apa khabar mu disana?
salam syg,
faa izmir -11.31 pm.
20/2/2014
si

No comments:

Post a Comment